Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Exprit Site Admin
|
Geplaatst: 01-06-2010 14:07:36 Onderwerp: Organisatie toertocht "De Kroemen Toer"-08/08/2010 |
|
|
In deze topic kan je terecht voor alle informatie in verband met de organisatie van onze eerste toertocht, en al je vragen en/of opmerkingen daarover.
Sinds een aantal dagen is het officieel: op zondag 8 augustus 2010 organiseren we onze eerste toertocht "De Kroemen Toer"
Door de grote respons en het enthousiasme van jullie allen (en enkele sympathisanten) zijn de werkgroepen voldoende bemand en de organisatie dus gegarandeerd.
Nu rest er ons nog een kleine inspanning voor het samenbrengen van sponsorgeld. Firma's, winkels, handelaars, sympathisanten, enz... kunnen doormiddel van hun steun bijdragen tot het succes van deze organisatie. Zoals reeds eerder gemeld voorzien we de creatie van een sponsorboekje, en kunnen deze gulle gevers ook eventueel genieten van reclame via affiche of flyer. De klant kan tevens van ons een attestje verkrijgen met vermelding van het gesponsorde bedrag.
Indien iedereen er in zou slagen om tenminste één advertentie aan te brengen, kunnen we terugvallen op een reserve om de algemene onkosten te dekken.
Mits deze kleine inspanning zou het ons moeten lukken samen dit doel te bereiken en op die manier misschien een jaarlijks weerkerend evenement in te richten dat hopelijk financieel iets opbrengt voor onze club en dus ons allen ten goede komt.
Graag hadden we de advertenties en het geld in ons bezit tegen ten laatste donderdag 10 juni 2010. Zo rest ons voldoende tijd om het drukproces op gang te brengen voor de flyers, affiches en het sponsorboekje. Mogen we dan ook vragen om deze datum te respecteren.
Alvast bedankt voor alle inspanningen en veel succes! |
|
Terug naar boven |
|
|
Exprit Site Admin
|
Geplaatst: 30-07-2010 10:04:24 Onderwerp: |
|
|
Kandidaten gezocht om morgen de uitgepijlde rit van 125 km te testen! Vertrek voorzien aan het Speelhof om 9u30 |
|
Terug naar boven |
|
|
bakkertje64
|
Geplaatst: 31-07-2010 17:31:34 Onderwerp: |
|
|
Exprit schreef: |
Kandidaten gezocht om morgen de uitgepijlde rit van 125 km te testen! Vertrek voorzien aan het Speelhof om 9u30 |
ik zou wel willen meegaan ,maar heb vandaag al de 75 km gereden,op en terug naar huis ,goed voor 90 km,en moet vanavond nog gaan werken!!!t
tot 40 km tegen de wind in gebeukt
de tocht is mooi ,maar toch enkele bedenkingen
wat doe je met de speelstraat in Laar,gehucht in Landen ,die was vandaag afgesloten !!!!!!!met nadars
en ook de wegen zijn op sommige plaatsen hééél slecht
voor de rest valt het wel mee,en als ik niet te moe ben ,hoop ik aanstaande zondag te kunnen gaan voor de 125,zijn de beklimmingen nog zwaarder dan die 2 die er nu inzaten????
Succes in elk geval met jullie organisatie
de bakker
www.bloggen.be/bakkertje64 |
|
Terug naar boven |
|
|
Gunther
|
Geplaatst: 01-08-2010 17:22:40 Onderwerp: |
|
|
Hoi Bakker,
Allereerst bedankt voor de tips.
Ik heb vandaag zelf ook de 75km gereden. Van de speelstraat in Laar heb ik geen last gehad... ik denk dat die speelstraatinitiatieven niet gelden op zondag.
Hier en daar is er inderdaad een stuk weg wat minder van kwaliteit is, maar als je naar het Hageland gaat weet je dat je beton voorgeschoteld krijgt. Maar dat heeft ook zijn charmes: Parijs-Roubaix wordt ook dé Parijs-Roubaix omwille van zijn slechte kasseistroken
Verder vind ik het wel een pittig ritje, zeker als de wind wat in het nadeel speelt.
Tussen de andere hellingen zitten er inderdaad een aantal die wat zwaarder zijn (er is er eentje bij met een maximum% van 18%).
Groeten en misschien tot zondag. |
|
Terug naar boven |
|
|
Gunther
|
Geplaatst: 02-08-2010 08:14:29 Onderwerp: |
|
|
Overzicht van de hellingen:
HELLING 1: max 8%
HELLING 2: max 6%
HELLING 3: BRUYERE DU WEZ: max 19%
HELLING 4: HOLLEWEG: max 10%
HELLING 5: STERRENLAAN: max 11%
HELLING 6: KLOOSTERDREEF: max 10%
HELLING 7: MEESBERGPAD: max 8%
HELLING 8: CHARTREUZEBERG: max 10%
HELLING 9: max 10%
HELLING 10: max 10% |
|
Terug naar boven |
|
|
Gunther
|
|
Terug naar boven |
|
|
Exprit Site Admin
|
|
Terug naar boven |
|
|
gambit
|
Geplaatst: 09-08-2010 09:15:00 Onderwerp: De TRUVAL kroemen Toer |
|
|
Alles achter de rug (of toch bijna, enkel nog wat opruimen).
DIKKE PLUIM voor iedereen, alles is vlot verlopen.
Fantastisch team ! _________________ Dirk Claes
|
|
Matteo
Geregistreerd op: 04 Mei 2010 Berichten: 125 Woonplaats: Sint-Truiden
|
Geplaatst: 09-08-2010 10:01:20 Onderwerp: |
|
|
Het was inderdaad een geweldig weekend! _________________ never ever quit! |
|
Terug naar boven |
|
|
Exprit Site Admin
|
Geplaatst: 10-08-2010 08:20:59 Onderwerp: |
|
|
Met ong. 220 inschrijvingen voor de toertocht voor wielertoeristen (waarvan een 30-tal voor de lange afstand) en ong. 35 inschrijvingen voor de gezinsfietstocht mogen we spreken van een geslaagde eerste editie!
Bij deze daarom nogmaals bedankt aan iedereen die geholpen heeft. |
|
Terug naar boven |
|
|
|