WTC De Kroem Foerce WTC De Kroem Foerce
Forum van WTC De Kroem Foerce
 
 FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Maandag 23/08/2010: Enecotour

 
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    WTC De Kroem Foerce -> ANDERE ACTIVITEITEN
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Exprit
Site Admin


Geregistreerd op: 27 Apr 2010
Berichten: 290

BerichtGeplaatst: 19-08-2010 21:01:18    Onderwerp: Maandag 23/08/2010: Enecotour Reageren met citaat

Maandag 23/08/2010 ga ik samen met een kameraad naar de 6e etappe van de Enecotour kijken. De etappe is 205,6 km lang, vertrekt in Bilzen en de finish is in Heers.

Ik ben van plan om eerst te gaan kijken op de muur van Huy en daarna door te rijden naar de aankomst.

De doortocht in Huy is voorzien rond 15u15. Dus ik vertrek waarschijnlijk rond 13u30 om tegen 14u30 in Huy te zijn. Eens het peloton voorbij is, rij ik door richting aankomst, die zich bevindt op de Nieuwe Steenweg in Heers.

Indien er nog geïnteresseerden zouden zijn om mee te gaan, laat maar iets weten.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen Website bekijken
Gunther



Geregistreerd op: 04 Mei 2010
Berichten: 135

BerichtGeplaatst: 20-08-2010 08:13:02    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik moet jammergenoeg werken...
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht Website bekijken
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    WTC De Kroem Foerce -> ANDERE ACTIVITEITEN Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

 
Ga naar:  
Je mag geen nieuwe onderwerpen plaatsen in dit subforum
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Je mag je berichten niet bewerken in dit subforum
Je mag je berichten niet verwijderen in dit subforum
Je mag niet stemmen in polls in dit subforum


Wilt u geen reclame op dit forum en genieten van extra voordelen? Klik dan vlug hier voor meer informatie!
 

Powered by phpBB
immo op Realo
Maak snel, eenvoudig en gratis uw eigen forum: Gratis Forum