Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Exprit Site Admin

|
Geplaatst: 26-06-2010 14:28:01 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat ze tijdens onze eerste pijpsessie nooit |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gunther

|
Geplaatst: 27-06-2010 13:09:25 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat ze tijdens onze eerste pijpsessie nooit hierover gesproken had |
|
Terug naar boven |
|
 |
Matteo

Geregistreerd op: 04 Mei 2010 Berichten: 125 Woonplaats: Sint-Truiden
|
Geplaatst: 01-07-2010 07:50:46 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat ze tijdens onze eerste pijpsessie nooit hierover gesproken had bleek achteraf wel _________________ never ever quit! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Exprit Site Admin

|
Geplaatst: 08-07-2010 22:11:07 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat ze tijdens onze eerste pijpsessie nooit hierover gesproken had bleek achteraf wel een probleem. Ik |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gunther

|
Geplaatst: 15-07-2010 08:23:19 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat ze tijdens onze eerste pijpsessie nooit hierover gesproken had bleek achteraf wel een probleem. Ik trachtte er niet |
|
Terug naar boven |
|
 |
Matteo

|
Geplaatst: 15-07-2010 09:06:39 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat ze tijdens onze eerste pijpsessie nooit hierover gesproken had bleek achteraf wel een probleem. Ik trachtte er niet teveel aandacht aan _________________ never ever quit! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Exprit Site Admin

|
Geplaatst: 15-07-2010 23:33:10 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat ze tijdens onze eerste pijpsessie nooit hierover gesproken had bleek achteraf wel een probleem. Ik trachtte er niet teveel aandacht aan te besteden en |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gunther

|
Geplaatst: 28-07-2010 14:43:34 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat ze tijdens onze eerste pijpsessie nooit hierover gesproken had bleek achteraf wel een probleem. Ik trachtte er niet teveel aandacht aan te besteden en begon dan maar |
|
Terug naar boven |
|
 |
Matteo

|
Geplaatst: 04-08-2010 10:06:15 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat ze tijdens onze eerste pijpsessie nooit hierover gesproken had bleek achteraf wel een probleem. Ik trachtte er niet teveel aandacht aan te besteden en begon dan maar aan plan B. _________________ never ever quit! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Exprit Site Admin

|
Geplaatst: 05-08-2010 15:53:08 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat ze tijdens onze eerste pijpsessie nooit hierover gesproken had bleek achteraf wel een probleem. Ik trachtte er niet teveel aandacht aan te besteden en begon dan maar aan plan B. Ik nam haar |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gunther

|
Geplaatst: 27-03-2011 20:23:15 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat ze tijdens onze eerste pijpsessie nooit hierover gesproken had bleek achteraf wel een probleem. Ik trachtte er niet teveel aandacht aan te besteden en begon dan maar aan plan B. Ik nam haar langs voor en |
|
Terug naar boven |
|
 |
Exprit Site Admin

|
Geplaatst: 28-03-2011 13:47:32 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat ze tijdens onze eerste pijpsessie nooit hierover gesproken had bleek achteraf wel een probleem. Ik trachtte er niet teveel aandacht aan te besteden en begon dan maar aan plan B. Ik nam haar langs voor en deed alsof ik |
|
Terug naar boven |
|
 |
|