Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp |
Auteur |
Bericht |
Gunther

|
Geplaatst: 31-05-2010 13:47:10 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken zoals ze nog |
|
Terug naar boven |
|
 |
Matteo

Geregistreerd op: 04 Mei 2010 Berichten: 125 Woonplaats: Sint-Truiden
|
Geplaatst: 31-05-2010 16:45:53 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest _________________ never ever quit! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gunther

|
Geplaatst: 02-06-2010 15:00:05 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans |
|
Terug naar boven |
|
 |
bucky
|
Geplaatst: 02-06-2010 22:02:19 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog |
|
Terug naar boven |
|
 |
Matteo

|
Geplaatst: 03-06-2010 07:36:46 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan _________________ never ever quit! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Exprit Site Admin

|
Geplaatst: 03-06-2010 09:28:11 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar |
|
Terug naar boven |
|
 |
Matteo

|
Geplaatst: 15-06-2010 21:24:28 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam _________________ never ever quit! |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gunther

|
Geplaatst: 16-06-2010 15:02:45 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel |
|
Terug naar boven |
|
 |
Exprit Site Admin

|
Geplaatst: 16-06-2010 15:56:41 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want |
|
Terug naar boven |
|
 |
Kimbo
|
Geplaatst: 16-06-2010 20:26:29 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gunther

|
Geplaatst: 22-06-2010 12:34:22 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. |
|
Terug naar boven |
|
 |
johnny b
|
Geplaatst: 22-06-2010 18:33:10 Onderwerp: |
|
|
wat nu gedaan |
|
Terug naar boven |
|
 |
Exprit Site Admin

|
Geplaatst: 23-06-2010 11:20:22 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel |
|
Terug naar boven |
|
 |
Gunther

|
Geplaatst: 23-06-2010 11:51:20 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat |
|
Terug naar boven |
|
 |
Matteo

|
Geplaatst: 23-06-2010 14:54:57 Onderwerp: |
|
|
Op een dag nam ik mijn spiksplinternieuwe, carbonnen racefiets en vertrok ermee naar het zonovergoten zuiden van Frankrijk. Na vijf kilometer zag ik een tweetal prachtige heuvels rechts van mij. Het bleken de stevige heuveltjes van Erika, de blonde deerne die ik eens wou bekken, zoals ze nog nooit gebekt geweest is. Herman Brusselmans zou er nog een puntje aan kunnen zuigen, maar van zuigen kwam er niet veel in huis want ze had toevallig geen lippen meer. Wat nu gedaan vroeg ze heel bedeesd, want dat ze tijdens onze _________________ never ever quit! |
|
Terug naar boven |
|
 |
|